Az oldal működése

Regisztráció
A regisztráció megkezdéséhez kattintson a felső menüsáv jobb oldalán található „Regisztráció” linkre, vagy a főoldal közepén található „Regisztráció” linkre.
A regisztráció során a következő adatokat kell megadnia:
Név
E-mail cím
Telefonszám
Jelszó
 
Adja meg, hogy
kér-e értesítést, ha az Ön közelében új étterem érhető el oldalunkon
 
Ezután kattintson a „Regisztráció” gombra.
Hibás vagy hiányzó adat esetén, a képernyőn megjelenik egy hibaüzenet.
Sikeres regisztráció esetén a rendszer egy e-mail küld Önnek a regisztráció megtörténtéről.
Bejelentkezés
Bejelentkezéshez kattintson a felső menüsáv jobb oldalán található „Bejelentkezés” linkre, vagy a főoldal közepén található „Bejelentkezés” gombra.
A bejelentkező képernyőn adja meg a regisztrációkor megadott e-mail címét és jelszavát.
Oldalunkra egy gombnyomással is bejelentkezhet Facebook fiókjával. Ehhez kattintson a Facebook bejelentkezés gombra.
Elfelejtett jelszó
Amennyiben elfelejtette jelszavát, úgy a bejelentkező képernyőn az „Elfelejtettem a jelszavam” linkre kattintva kérhet új jelszót.
Új jelszó kérése esetén a rendszer a regisztrációkor megadott címére küld egy elektronikus levelet. Kattintson az e-mailben található linkre, majd adja meg új jelszavát.
Profil (Személyes adatok)
Ebben a menüpontban van lehetősége a személyes adatait módosítani.
A módosítható adatok a következők:
Név
E-mail cím
Telefonszám
 
Módosítás után kattintson az „Adatok mentése” gombra az adatok mentéséhez.
Profil (Jelszó módosítása)
Ebben a menüpontban van lehetősége a jelszavát módosítani.
Adja meg a régi jelszavát majd írja be az új jelszavát. Kerülje az egyszerű jelszavakat. A jó jelszó legalább 7 karakter hosszú, és tartalmaz kis és nagybetűt, számot és speciális karaktert is.
Az új jelszó megadása után kattintson a „Jelszó módosítása” gombra.
Profil (Értesítések)
Ebben a menüpontban van lehetősége megadni milyen értesítéseket szeretne kapni az oldalról.
Visszaigazoló e-mail megrendeléskor
Amennyiben ez az opció ki van pipálva, akkor az oldalon keresztül leadott rendeléskor a rendszer egy visszaigazoló levelet küld a rendelés részleteivel.
Megrendelés nyomonkövetése
Amennyiben ez az opció ki van pipálva, akkor az oldalon keresztül leadott rendelések értesítést küld a rendszer, amikor az étterem fogadta a megrendelést.
Emlékeztető értékelésre
Amennyiben ez az opció ki van pipálva, akkor a megrendelés után egy emlékeztetőt küldünk arról, hogy lehetőség van a megrendelt étel illetve étterem értékelésére.
Értesítés új étteremről a közelben
Amennyiben ez az opció ki van pipálva, akkor értesíteni fogja a rendszer, ha egy olyan étterem is csatlakozik hozzánk, amely az Ön körzetében található (a rendelési címei alapján), és vállal házhozszállítást Önhöz.
Profil (Szállítási címek)
Ebben a menüpontban van lehetősége szállítási címeket megadni.
Az itt megadott szállítási címek bejelentkezés után megtalálhatóak lesznek az étterem keresés menüpontoknál, így egy gombnyomással tud majd éttermet vagy kiszállítót keresni.
Új szállítási cím megadásához kattintson az „Új szállítási cím rögzítése” gombra. Adja meg a szükséges adatokat. Kötelező adatok:
Név
Irányítószám
Település
Utca
Házszám
 
Amennyiben bejelöli „Az étteremben veszem át a megrendelést” lehetőséget, úgy kereséskor csak olyan éttermeket fog a rendszer ajánlani, amelyek az adott településen találhatóak.
Amikor megadott minden szükséges adatot a „Cím rögzítése” gombbal mentheti az adatokat.
 
Egy rögzített szállítási cím módosításához kattintson az oldal tetején található rögzített címeket tartalmazó lista adott sorában lévő „Mód” feliratra. Ekkor megjelennek a rögzített címhez tartozó elmentett adatok. Miután a módosítást elvégezte kattintson a „Módosítások rögzítése” gombra.
 
Egy rögzített szállítási cím törléséhez kattintson az oldal tetején található rögzített címeket tartalmazó lista adott sorában lévő „Töröl” feliratra. Ekkor a rendszer megkérdezi, hogy biztosan törli-e a címet. Amennyiben megerősíti törlési szándékát a kiválasztott cím törlődik a rögzített címek listából.
Profil (Számlázási címek)
Ebben a menüpontban van lehetősége számlázási címeket megadni.
Az itt megadott számlázási címek a megrendelés ellenőrzésénél az utolsó képernyőn jelennek meg. Ott lesz lehetősége egy megrendeléshez számlázási címet is kiválasztani.
 
Számlázási cím rögzítéséhez kattintson az „Új számlázási cím rögzítése” gombra. A lenyíló ablakba adja meg a pontos számlázási címet, majd kattintson az „Új cím rögzítése” gombra. Ekkor a számlázási cím bekerül az oldal tetején található listába.
 
Számlázási cím törléséhez kattintson az oldal tetején található rögzített címeket tartalmazó lista adott sorában lévő „Töröl” feliratra. Ekkor a rendszer megkérdezi, hogy biztosan törli-e a címet. Amennyiben megerősíti törlési szándékát a kiválasztott cím törlődik a rögzített címek listából.
 
Megjegyzés: nincs lehetőség számlázási címet módosítani. Amennyiben hibás adatokat vitt be kérjük, törölje a hibás címet majd rögzítsen újat.
Profil (Rendeléseim)
Ebben a menüpontban láthatóak az eddig a KajaGuru.hu oldalon keresztül leadott rendelései.
Egy rendelésnek négy különböző állapota lehet:
Megrendelve (a megrendelést a KajaGuru továbbította az étterem felé)
Összekészítés alatt (a megrendelést az étterem regisztrálta)
Teljesítve (a megrendelést az étterem kiszállította / átadta a vásárlónak)
Törölve (a megrendelés törlésre került)
 
A megrendelés listában a „Részletek”-re kattintva meg lehet tekinteni a megrendelés részleteit.
Profil (Értékelések)
FONTOS: az értékelés nem kötelező, az önkéntes alapon történik.
Ebben a menüpontban a megrendelt ételeket lehet értékelni, illetve a Felhasználó által adott leadott értékeléseket lehet megtekinteni.
Értékelés megkezdéséhez kattintson az oldal tetején található lista adott sorában lévő „Értékelés” feliratra. Ekkor lentebb megjelennek a következő értékelési szempontok:
Megrendelt ételek nevei
Kiszállítás gyorsasága
Futár értékelése (amennyiben nem személyes átvétel történt)
 
Minden szempontot 1-5-ig lehet értékelni, ahol az 5 a legjobb, az 1 pedig a legrosszabb. Az értékeléshez lehet kommentet is írni.
FONTOS: az értékeléseket anoním módon kezeljük, viszont eljuttatjuk az éttermeknek. Az étterem tehát nem tudja ki adta az adott értékelést illetve kommentet. Az étteremnek lehetősége van az oldalon keresztül reagálni egy-egy értékelésre.
 
Az „Értékelt megrendelések” menüpontban láthatja a felhasználó az egyes megrendelésekre adott értékelését, és olvashatja az étterem esetleges visszajelzését is.
Amennyiben az „Értékelt megrendelések” menüpontban az oldal tetején található lista valamely sorában az „Új üzenet” alatt szerepel akkor a felhasználó láthatja, hogy az étterem válaszolt az értékelésére. Ilyenkor a „részletek” feliratra kattintva tekintheti meg a választ, illetve viszont választ küldhet az étterem felé.
 
FIGYELEM: mind az értékelések, mint a kommentek illetve az étteremtől érkező válaszok publikusak az étterem értékelés lapján, így azt bárki olvashatja. Kérjük ne adjon meg személyes adatokat. reklamáció esetén keresse az adott éttermet az étterem nyilvános elérhetőségeinek egyikén.






Kosár tartalma