Étterem keresése (friss étel kiszállítás esetén)
Adja meg, hogy hova szeretne rendelni, így a rendszer csak azokat az éttermeket listázza ki, akik az adott településre szállítanak. Ehhez kövesse az alábbi lépéseket:
A főoldalon a „Kaját rendelnél?” mezőbe adja meg annak a városnak vagy településnek a nevét, vagy az irányítószámát ahova rendelni szeretne, majd kattintson az „Étterem keresés” gombra.
Amennyiben bejelöli „Az étteremben veszem át a megrendelést” lehetőséget, úgy csak olyan éttermeket fog a rendszer ajánlani, amelyek az adott településen találhatóak.
Amennyiben bejelöli „Az étteremben veszem át a megrendelést” lehetőséget, úgy csak olyan éttermeket fog a rendszer ajánlani, amelyek az adott településen találhatóak.
A rendszer kilistázza azokat az éttermeket, amelyek a megadott településre vállalnak házhoz szállítást.
Egyéb lehetőség, hogy kattintson a főoldalon vagy bejelentkezés után a kezdőlapon a kék színű „Friss étel rendelés” gombra
A következő oldalon adja meg annak a városnak vagy településnek a nevét, vagy az irányítószámát ahova rendelni szeretne, majd kattintson az „Étterem keresés” gombra.
Amennyiben bejelöli „Az étteremben veszem át a megrendelést” lehetőséget, úgy csak olyan éttermeket fog a rendszer ajánlani, amelyek az adott településen találhatóak.
Amennyiben bejelöli „Az étteremben veszem át a megrendelést” lehetőséget, úgy csak olyan éttermeket fog a rendszer ajánlani, amelyek az adott településen találhatóak.
A rendszer kilistázza azokat az éttermeket, amelyek a megadott településre vállalnak házhoz szállítást.
Étterem és rendelési időpont kiválasztása
A „Házhozszállító éttermek listája” oldal tetején a következő lehetősége van:
Megadhat új címet a „Másik címet adok meg” feliratra kattintva
Módosíthatja a házhozszállítás vagy az étel kért elkészítésének időpontját
Figyelmeztető üzenet jelenik meg, ha nem kért házhozszállítást a cím megadásakor az előző oldalon
Rendelési időpont módosításához használja a „Kiszállítási időpont” legördülő menüt. Ennek segítségével módosíthatja a kért kiszállítási időpontot.
Az időpont megváltozását a rendszer követi, és jelzi, hogy az adott időpontra melyik étterem vállal kiszállítást az adott területen. Azon éttermeket, akik a kért kiszállítási időpontban zárva tartanak a rendszer „ZÁRVA” felirattal jelöli.
Az időpont megváltozását a rendszer követi, és jelzi, hogy az adott időpontra melyik étterem vállal kiszállítást az adott területen. Azon éttermeket, akik a kért kiszállítási időpontban zárva tartanak a rendszer „ZÁRVA” felirattal jelöli.
A „Részletek és akciók mutatása” gombra kattintva további információk lesznek láthatóak a kiszállítási díjról, és az esetleges akciókról.
Étel vagy ital megrendelése
A „Házhozszállító éttermek listája” oldalon kattintson a kiválasztott étterem neve melletti jobb sarokban lévő „ÉTLAP” gombra.
Megjegyzés: Kizárólag olyan étel vagy ital rendelhető, amely a kiválasztott étterem „étlap” oldalán feltüntetésre került.
A kiválasztott étel vagy ital neve melletti gombra kattintva tekintheti meg a további részleteket (azon ételek esetében ahol lehetőség van módosítani az étel összetételén - jellemzően pizzák -, a lenyíló mezőben van lehetősége a módosítást elvégezni).
Kattintson a megrendelni kívánt termék melletti „Részletek” gombra.
Kattintson a lenyíló mező bal alsó sarkában lévő „Kosárba” gombra a termék kosárba helyezéséhez. A kosár tartalma a jobb oldali oszlopban jelenik meg.
Megjegyzés: bizonyos éttermek esetében vagy bizonyos esetekben az étterem előír megrendelési minimum értéket. Ezt a rendszer figyeli, és csak akkor engedi az adott rendelést véglegesíteni ha minden előírt feltétel teljesül (pl. bizonyos településre csak bizonyos összeg feletti megrendelés esetén szállít házhoz az adott étterem)
Megjegyzés: bizonyos éttermek esetében vagy bizonyos esetekben az étterem előír megrendelési minimum értéket. Ezt a rendszer figyeli, és csak akkor engedi az adott rendelést véglegesíteni ha minden előírt feltétel teljesül (pl. bizonyos településre csak bizonyos összeg feletti megrendelés esetén szállít házhoz az adott étterem)
Termék eltávolítása a kosárból
Egy termék kosárból történő eltávolításához a kosár hasábon (jobb oldalon) kattintson a termék neve melletti piros „X”-re.
Rendelés véglegesítése
Amikor az összes megrendelni kívánt tételt a kosárba tette, kattintson a jobb oldali kosár hasábon található „Rendelés véglegesítése” gombra.
Megjegyzés: amennyiben nincs bejelentkezve, abban az esetben átirányításra kerül a bejelentkező képernyőre. Itt be tud jelentkezni e-mail címével és jelszavával, vagy Facebook fiókjával. Amennyiben nincs még regisztrációja a „Regisztráció” gombra kattintva tud regisztrálni.
Amennyiben nem rögzített címre rendel, ellenőriznie és szükség esetén pontosítani kell a szállítási címet és telefonszámát, hogy a futár szükség esetén fel tudja Önnel venni a kapcsolatot.
A „Megrendelés véglegesítése” képernyőn ellenőrizze a rendelt termékeket, azok árait, a szállítási és számlázási címet. Adja meg, hogy igényel-e ÁFÁ-s számlát valamint adja meg, hogy mivel fog fizetni a futárnak.
Amennyiben mindent rendben talált kattintson az oldal alján található „Megrendelés elküldése” gombra.
Amennyiben mindent rendben talált kattintson az oldal alján található „Megrendelés elküldése” gombra.
A megrendelésről visszaigazoló e-mailt kap a regisztrációkor megadott e-mail címére.
Étterem keresése (napi menü rendelés esetén)
Adja meg, hogy hova szeretne rendelni, így a rendszer csak azokat az éttermeket listázza ki, akik az adott településre szállítanak. Ehhez kövesse az alábbi lépéseket:
Kattintson a főoldalon vagy bejelentkezés után a kezdőlapon a zöld színű „Napi menü rendelés” gombra.
A következő oldalon adja meg annak a városnak vagy településnek a nevét, vagy az irányítószámát ahova rendelni szeretne, majd kattintson az „Étterem keresés” gombra.
Amennyiben bejelöli „Az étteremben veszem át a megrendelést” lehetőséget, úgy csak olyan éttermeket fog a rendszer ajánlani, amelyek az adott településen találhatóak.
Amennyiben bejelöli „Az étteremben veszem át a megrendelést” lehetőséget, úgy csak olyan éttermeket fog a rendszer ajánlani, amelyek az adott településen találhatóak.
A rendszer kilistázza azokat az éttermeket, amelyek a megadott településre vállalnak napi menü házhoz szállítást.
Étterem és rendelési időpont kiválasztása
A „Napi menüt árusító éttermek” oldal tetején a következő lehetősége van:
Megadhat új címet a „Másik címet adok meg” feliratra kattintva
Figyelmeztető üzenet jelenik meg, ha nem kért házhozszállítást a cím megadásakor az előző oldalon
A „Részletek és akciók mutatása” gombra kattintva további információk lesznek láthatóak a kiszállítási díjról, és az esetleges akciókról.
Napi menü megrendelése
A „Napi menüt árusító éttermek” oldalon kattintson a kiválasztott étterem neve melletti jobb sarokban lévő „ÉTLAP” gombra.
Az étterem napi menüt tartalmazó oldalán, heti bontásban vannak rendelhető menük feltüntetve. Minden rendelhető menü alatt található a „Kosárba” gomb. Némely esetben a „Kosárba” gomb inaktív és szürke színű. Ez a következő esetben fordul elő:
Az adott menü rendelhető saját edényben is, de még nem adta meg, hogy saját edényben kéri-e az ételt vagy kéri az étel becsomagolását. Amennyiben az adott menü rendelhető saját ételhordóban is akkor először meg kell adnia, hogy a megrendelni kívánt menüt saját ételhordóban kéri (ilyen esetben a rendszer nem számol csomagolási díjat – ha van), vagy pedig kéri az étel becsomagolását az adott étteremtől. Ilyen esetben kérjük, hogy a legördülő menüből (a heti bontás felett) adja meg a kívánt csomagolási módot. FIGYELEM: az előbb leírt csomagolás választási lehetőség csak akkor jelenik meg, ha az étteremnek van olyan menüje, amit kérhet saját edényben is.
Az adott menü rendelhető saját edényben is, de még nem adta meg, hogy saját edényben kéri-e az ételt vagy kéri az étel becsomagolását. Amennyiben az adott menü rendelhető saját ételhordóban is akkor először meg kell adnia, hogy a megrendelni kívánt menüt saját ételhordóban kéri (ilyen esetben a rendszer nem számol csomagolási díjat – ha van), vagy pedig kéri az étel becsomagolását az adott étteremtől. Ilyen esetben kérjük, hogy a legördülő menüből (a heti bontás felett) adja meg a kívánt csomagolási módot. FIGYELEM: az előbb leírt csomagolás választási lehetőség csak akkor jelenik meg, ha az étteremnek van olyan menüje, amit kérhet saját edényben is.
A kívánt menü megrendeléséhez kattintson a „Kosárba” gombra. A menü a kosárba kerül, amit a jobb oldali hasábon található „Kosár” menüben követhet nyomon.
Megjegyzés: bizonyos éttermek esetében vagy bizonyos esetekben az étterem előír megrendelési minimum értéket. Ezt a rendszer figyeli, és csak akkor engedi az adott rendelést véglegesíteni ha minden előírt feltétel teljesül (pl. bizonyos településre csak bizonyos összeg feletti megrendelés esetén szállít házhoz az adott étterem).
Megjegyzés: bizonyos éttermek esetében vagy bizonyos esetekben az étterem előír megrendelési minimum értéket. Ezt a rendszer figyeli, és csak akkor engedi az adott rendelést véglegesíteni ha minden előírt feltétel teljesül (pl. bizonyos településre csak bizonyos összeg feletti megrendelés esetén szállít házhoz az adott étterem).
Termék eltávolítása a kosárból
Egy termék kosárból történő eltávolításához a kosár hasábon (jobb oldalon) kattintson a termék neve melletti piros „X”-re.
Rendelés véglegesítése
Amikor az összes megrendelni kívánt tételt a kosárba tette, kattintson a jobb oldali kosár hasábon található „Rendelés véglegesítése” gombra.
Megjegyzés: amennyiben nincs bejelentkezve, abban az esetben átirányításra kerül a bejelentkező képernyőre. Itt be tud jelentkezni e-mail címével és jelszavával, vagy Facebook fiókjával. Amennyiben nincs még regisztrációja a „Regisztráció” gombra kattintva tud regisztrálni.
Amennyiben nem rögzített címre rendel, ellenőriznie és szükség esetén pontosítani kell a szállítási címet és telefonszámát, hogy a futár szükség esetén fel tudja Önnel venni a kapcsolatot.
A „Megrendelés véglegesítése” képernyőn ellenőrizze a rendelt termékeket, azok árait, a szállítási és számlázási címet. Adja meg, hogy igényel-e ÁFÁ-s számlát valamint adja meg, hogy mivel fog fizetni a futárnak.
Amennyiben mindent rendben talált kattintson az oldal alján található „Megrendelés elküldése” gombra.
Amennyiben mindent rendben talált kattintson az oldal alján található „Megrendelés elküldése” gombra.
A megrendelésről visszaigazoló e-mailt kap a regisztrációkor megadott e-mail címére.